Golfjooga - joogaa golfareille

ke 17. kesäkuuta 2020 17.02.31

Lämmittely ennen ensimmäistä lyöntiä voi pelastaa kierroksesi. Hyvä fiilis lähtee siitä. Lisää hyviä harjoitteita ja tietoa: https://view.creator.taiqa.com/honourgolf/magazine-04-2020#/page=11


Golfarin alkulämppään vinkkejä⛳️ Keho olisi hyvä lämmitellä ennen rangelle tai kierrokselle lähtöä. 5-10 minuuttia kehon lämmittelyä ennen ensimmäistäkään pallonlyöntiä ja olet valmiina peliin heti ykköstiiltä👌🏻 Jos sun selkä kipeytyy golfatessa niin alkulämmittelyn merkitys on vieläkin suurempi. Tutkimuksen mukaan 10 minuutin alkulämmittelyllä selkäkivut vähenivät 50%💥 Tärkeintä on, että käyt läpi koko kropan. Liu’uttelet fasciakudoksia ja pidennät lihaksia, herättelet hermoston ja lihakset, vetreytät selkärangan ja muut nivelet ja sen jälkeen tiitä nurtsiin ja palloa ilmaan 🏌🏻‍♀️🏌🏼‍♂️ Tunnistatko kentän?