Viestintä

Digitaaliset viestintäratkaisut

Syksyllä 2012 ensimmäistä kertaa ilmestynyt lehti on aikaa myöden löytänyt oman paikkansa alan medioiden joukossa. Honour-Golf on poikennut muista medioista keskittymällä yhtöiden asioihin, strategioihin, omistamiseen, kentänhoitoon ja ympäristöasioihin.
Digitalisaatio on jo täällä ja auttaa meitä olemaan vieläkin tehokkaampia ja tarkentamaan viestiämme halutulle kohderyhmälle. Digijulkaisu tuo mahdollisuuksia, joista paperilehden tekijät voivat vain unelmoida. Yhdistys julkaisee interaktiivista Honour-Golf -verkkojulkaisua sekä toimii aktiivisesti sosiaalisen median kanavissa.

Digilehtiin voit tutustua täällä

Digitaalinen julkaiseminen

Honour-Golf -digijulkaisu on Suomen Golfkentät ry:n tiedotuskanava ja tukee toiminnallaan yhdistyksen tavoitteiden saavuttamista: – Suomen Golfkentät ry auttaa golfyhteisöjä menestymään ja edistää niiden elinvoimaisuutta!
Käytännössä Suomi Golfin tiimi auttaa golfyhteisöjä tuottamalla niille taloudellisia vertailutietoja ja asiantuntijapalveluita. Onnistumisista kuten myös mahdollisista haasteista kerrotaan yhdistyksen Honour-Golf -julkaisuissa.

Jääkaapitkin on jo verkossa…

Kuulimme Seinäjoella Golfin toimialapäiville Suomen Golfliiton digitalisoinnin suunnitelmista. Golf Game Book on liiton kumppanina tuottamassa uusia palveluja. Sen ytimenä on verkkotietopalvelu ja noin 140 000 harrastajaa. Palvelut tuotetaan pelaajille mobiilisti ja älypuhelimen osuus päätelaitteena kasvaa koko ajan.
On mielestämme oikea aika hypätä tähän junaan ja jatkossa Honour-Golf -lehti julkaistaan vain digijulkaisuna. Haluamme olla digijunan ensimmäisessä vaunussa, jopa veturina ja kaikki halukkaat pääsevät kyytiin.

Sisältö on tärkein

Lehteä tehdään golf-osakkeen omistajille ja lajin harrastajille sekä golfalan päättäjille.
Haluamme tavoittaa aiempaa suuremman määrän todellisia lukijoita ja päättäjiä. Kenttien osakkaat ovat edelleen pääkohderyhmämme ja nyt lehti on kenen tahansa luettavissa. Artikkeliaiheet noudattavat Suomen Golfkentät ry:n strategisia valintoja: Ympäristöasiat, koulutus, viestintä, yhteistyö ja vaikuttaminen sekä yhteisostot. Yhteistyöllä FGA:n kanssa toteutetaan jatkossakin kentänhoitoon keskittyvät sivut.

Sisältömarkkinointi asettaa haasteita myös yhteistyökumppaneille. Ovatko sisältönne ajan tasalla ja valmiita vastaanottamaan potentiaalisen asiakkaan?
Miten niiden kiinnostavuutta voidaan parantaa? Millainen on teidän digistrategianne?